عضو گیری کلوپ اتحاد لنجان و حومه در استان اصفهان

امیر اشراقی ورنامخواستی ۹-۱۱۷۱۰۶۲۰۷ کد ملی   ۲۴ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۰۷:۳۵

بسم الله الرحمن الرحیم

عرض سلام و ارادت خدمت تمامی مربیان شهرستان لنجان و حومه

ضمن تقدیر و تشکر از همه ی مربیانی که در امر پرورش کبوتران مسافتی (نامه بر) تلاش میکنند و با فعالیت خود  باعث پیشرفت این رشته می شوند .

به اطلاع تمامی مربیان عزیز میرساند ، با توجه به اینکه (کلوپ اتحاد لنجان و حومه) به عنوان اولین کلوپ در استان اصفهان از سال ۱۳۹۲ تشکیل و تا این لحظه ، مسابقات فراوانی از مسافتهای قابل توجهی به انجام رسانیده و همانطور که استحضار دارید با پیشرفت خوبی مواجه بوده که همین امر موجب گشته تا مربیانی از شهرهای دیزیچه ، سرارود مبارکه ، ورنامخواست ، سده لنجان ، چمگردان و زرین شهر ، به این کلوپ بپیوندند و باعث شوند که مسابقات این کلوپ با کیفیت بیشتر انجام شود .
 لذا بنده امیر اشراقی به عنوان خدمتگذار (کلوپ اتحاد لنجان و حومه)
از تمامی مربیان شهرستان لنجان و حومه ، که مایل هستند در این کلوپ  فعالیت خود را ادامه دهند دعوت به عمل می آورم که در دوره ی جدید مسابقات کلوپ ، آمادگی خود را اعلام و برای ثبت نام در مسابقات این کلوپ از تاریخ ۱/ ۷/ ۱۳۹۷ تا ۳۰/ ۸/ ۱۳۹۷ اقدام نمایند . 
کلوپ اتحاد لنجان و حومه در سال ۹۷ - ۹۸ سه مرحله مسابقه انجام میدهد که به ترتیب مسابقه ی مسافت کوتاه حدود 300 کیلومتر هوایی شهر ملایر ، مسابقه ی مسافت متوسط حدود 600 کیلومتر هوایی شهر تکاب و مسابقه ی مسافت بلند حدود 1000 کیلومتر هوایی مرز بازرگان میباشد که هر مرحله به صورت جداگانه ثبت نام میشود .یعنی فعلا فقط ، مسابقه ی مسافت کوتاه با ورودی صد هزار تومان ثبت نام میشود و بعد ازانجام مسابقه ی مسافت کوتاه ، ثبت نام برای مسابقه ی مسافت متوسط و همین طور به ترتیب تا مسابقه ی مسافت بلند .
(برای مربیان قهرمان اول تا سوم در مسابقات این دوره ، به غیر از اهداء لوح و جام قهرمانی جوایز نقدی هم در نظر گرفته میشود.)
پیشاپیش از تمامی مربیانی که در این دوره از مسابقات (کلوپ اتحاد لنجان و حومه) شرکت میکنند کمال تقدیر و تشکر را دارم .
آرزوی موفقیت برای تمامی مربیان و پرورش دهندگان کبوتران مسافتی در کل کشور عزیزمان ایران .
(خدمتگذار کلوپ امیر اشراقی)
0990 278 6351
0938 671 7771